Kommercielle udbydere af tjenesteydelser samt leverandører af produkter inden for eller associeret til Microsoft 365 kan tegne medlemskab af Microsoft 365 Brugergruppen.
Partnere er medlem af brugergruppen på lige vilkår med andre medlemmer.
Producenter og leverandører (partnere) kan dog ikke være medlem, hvis medlemskabet har salg eller markedsføring for øje, eller hvis medlemskabet på anden måde er i strid med foreningens formål.
Partnere er valgbare til bestyrelse og arbejdsgrupper på lige vilkår med andre medlemmer, men det tilstræbes at bestyrelsen ikke har overvægt af partnere.
Som partner-medlem i Microsoft 365 Brugergruppen opnår du en række fordele.
Microsoft 365 Brugergruppen står for seriøs og professionel vidensdeling og erfaringsudveksling omkring Microsoft 365 og tilhørende produkter, og et medlemskab vil derfor bidrage til at vise dine kunder, at din virksomhed lægger vægt på sparring og udvikling.
Du kan deltage i alle foreningens arrangementer på lige fod med andre medlemmer, og du har dermed god mulighed for at indgå i uforpligtende fællesskaber med potentielle kunder – i en relation, der ikke har direkte salg for øje, men til gengæld skaber værdi for alle parter.
Du har øget mulighed for at bidrage til vores temadage og konferencer som oplægsholder og sparringspartner, hvor det giver mening for dagens program og arrangementets målgruppe.
På enkelte arrangementer vil vi give partnermedlemmer mulighed for at promovere viden og produkter i en slags ’mini-udstilling’ hvor vi sikrer tid i dagens program til dybere dialog omkring produkter og serviceydelser.
Som partner har du adgang til foreningens lukkede LinkedIn gruppe, hvor du kan indgå i debatter og hjælpe med løsningsforslag på lige fod med andre medlemmer.
Kontingent
Det årlige kontingent udgør 2.800 kr. eksklusive moms pr. person.
Microsoft 365 Brugergruppen omfatter både slutkunder, leverandører og Microsoft-partnere, og fra bestyrelsens side ønsker vi at alle, der ønsker at dele deres viden om emner, der er indenfor Brugergruppen fokusområder, får mulighed for det.
Vi har som en vigtig del af vores vedtægter, at partnere ikke må bruge netværket som en salgskanal. På den anden side kan fx et seminar, som har lead-generering for øje, jo også indeholde en masse relevant information, og vi åbner nu derfor op for, at partnere i Brugergruppen kan afholde webinarer, som promoverer deres løsninger, produkter og tjenesteydelser.
For at sikre en optimal forventningsafstemning, er det et krav, at det meget klart fremgår af invitation og markedsføring af webinaret, at en særlig løsning, et specifikt produkt eller specifikke tjenesteydelser vil blive fremhævet, således at det enkelte medlem kan beslutte, om vedkommende ønsker at deltage.
Af samme grund vil det fortsat ikke være tilladt at afholde salgspræsentationer i forbindelse med de fysiske møder i Brugergruppen. Undtaget herfra er sponsorstande og -indlæg, som kan være en planlagt del af de fysiske arrangementer.
Har du et forslag til et webinar, klik venligst nedenfor og udfyld online formularen. Herefter vender sekretariatet tilbage til dig ift. planlægning mv.